Saturday, August 29, 2009

ja så le da!

Jeg satt og flippa kanalene og kom frem til "Komiprisen 2009" og tenkte at dette må jo være morsomt. Den ble jo beskrevet som "...latterspredende underholdning når våre beste humorister samles til Komiprisen".
Etter 15 minutter måtte jeg bare skru den av i frustrasjon. Ikke bare var det umulig for meg å le, eller i det hele tatt flire en eneste gang, men det var enda mer forunderlig at publikum lo så de nesten pissa på seg. Var de dritings? Eller kanskje var de betalt for å le? Eller er det bare jeg som ikke har noen sans for humor likevel?
Er dette de beste komikerne i Norge?
Og hvem er disse Raske Menn? Er det det rare håret som gjør dem umiddelbart morsomme?

Det eneste fine innslaget var når de zoomet inn på Pia Tjelta som satt i publikum. Men hun ble bare vist i noen sekunder for hun lo ikke hun heller. Hun har visst samme humor som meg. Kanskje jeg skal ringe til henne. Er hun singel?
Ja jeg tror jeg legger inn et par bilder av henne jeg, så blir jeg litt i bedre humør.
Kanskje det er på tide at det er noen pene bilder å se på her inne på bloggen min.

1 comment:

  1. Og så er det ingen som fortalte meg at Thunderball blir vist samtidig på en annen kanal? James Bond i Sean Connery`s skikkelse, som fortsatt er den beste Bond (hvis du spør meg).
    Kvelden er reddet.

    Bortsett fra at jeg enda ikke har klart å få tak i Pia.

    ReplyDelete