Wednesday, May 19, 2010

17. mai en vakker dag

Jeg hadde fulgt med på værmeldingen ganske nervøst de dagene før 17. mai. Kom det til å bli regn? Det ble ikke det. Det ble faktisk en ganske vakker dag. Ekstra koselig ble det når jeg fikk feire sammen med venner.
Her er jeg sammen med Ellen og Joachim på Karl Johans gate.

Sammen med oss var bl.a. Alex og Becky som aldri hadde vært i Norge før.

Som vanlig tok jeg med kameraet for å ta bilder. Det blir liksom ikke noen "blinkskudd", men heller ganske mange knipsebilder av mennesker i tog.

Men det ble jo en del bilder, og målet mitt var å få med flest mulig bunader. Ønsker meg en bunad selv. Kanskje en dag når jeg blir voksen.

English translation: the 17th of May celebration was a beautiful day, with no rain! I took plenty of pictures. I tried to get as many bunads as possible.

Photo album is here:
http://www.hustephoto.com/ph_17mai_2010/index.html

No comments:

Post a Comment